Kultowy.pl
Znajdź...
Nowość

Elle 7/2025 z Walizką kabinową SAXOLINE Holiday Expres S navy

SKU: ELE7_WAL

Prenumerata

155.00 zł / szt.

Elle 7/2025
Walizka kabinowa SAXOLINE Holiday Expres S navy
Oficjalny sklep wydawnictwa Burda Media Polska Oficjalny sklep wydawnictwa Burda Media Polska
Atrakcyjne oferty specjalne Atrakcyjne oferty specjalne
Zawsze wcześniej niż w kiosku * Zawsze wcześniej niż w kiosku *
Oficjalny sklep wydawnictwa Burda Media Polska Oficjalny sklep wydawnictwa Burda Media Polska
Atrakcyjne oferty specjalne Atrakcyjne oferty specjalne
Zawsze wcześniej niż w kiosku * Zawsze wcześniej niż w kiosku *

Super oferta na wakacje: najnowsze wydanie ELLE 7/2025 z walizką kabinową SAXOLINE Holiday Expres S navy w cenie 155 zł! (cena rynkowa samej walizki to 299 zł).

W najnowszym wydaniu ELLE 7/2025:

W stronę słońca, w zgodzie ze sobą - lipcowe ELLE z Anją Rubik.

- Trzeba dobrze zaplanować swoją ścieżkę i częściej mówić „nie” niż „tak”. Wiedzieć, czego nie robić – nawet jeśli coś jest modne, drogie czy atrakcyjne. Utrzymywać spójność i ekskluzywność. To wymaga po prostu konsekwencji i świadomości, kim się chce być w tym świecie – mówi Anja Rubik – gwiazda okładki lipcowego numeru ELLE. Top modelka, aktywistka i założycielka fundacji SEXEDPL w rozmowie z @marcinswiderek opowiada m.in. o blaskach i cieniach świata mody, a w wyjątkowej sesji zrealizowanej w Maroku pozuje fotografce Cass Bird w projektach najlepszych projektantów na wiosnę-lato.

Obecność Anji w tym wydaniu jest silnym polskim akcentem. Ale nie jedynym. W dziale mody odwiedzamy nowo otwarte warszawskie vintage store’y, w których znajdziemy stylowe perełki z drugiej ręki; podróżujemy do Łodzi, gdzie lokalni projektanci szyją kolekcje w nurcie upcyklingu (sesję z ich udziałem stworzyliśmy na Dworcu Łódź Fabryczna) i zaglądamy do szafy podcasterki i kontent kreatorki Natalii Kusiak.

A ponieważ lato już na horyzoncie, to trendy w tym wydaniu pachną aromatami lasu, morza, kwiatów i owoców cytrusowych. Wszystkie najlepiej wyglądają w słońcu. My podpowiadamy, jak z niego korzystać bez kompromisów w kwestii ochrony, pielęgnacji i przyjemności.

A skoro o przyjemnościach, to z pewnością dostarczą ich Wam wyjątkowi bohaterowie działu kultury. Tilda Swinton, która w wywiadzie z Mają Chitro mówi: „Myślę, że najważniejsze jest to, by widz coś poczuł. Nie musi to być dyskomfort, choć czasem cudownie jest, gdy nie czuje się swobodnie, oglądając sztukę czy spektakl”. Czy Jakub Gierszał, który deklaruje: „Żyj szybko, umieraj młodo? No nie. Ja myślę o aktorstwie w perspektywie długiej drogi”.