Kultowy.pl
Znajdź...

Dostawa

Terminy realizacji

  1. Zamówienie Towaru posiadającego status "DOSTĘPNY" w przypadku, gdy jego ilość nie przekracza podanej w Sklepie ilości Towarów dostępnych w magazynie zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata) albo za pośrednictwem PayU wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar odpowiednio na rachunku bankowym albo koncie Usługodawcy w serwisie PayU (po pozytywnej autoryzacji transakcji).
  2. W przypadku, gdy Towary posiadają w opisie status "DOSTĘPNY" ale zamówiona ilość Towarów przekracza podaną liczbę Towarów dostępnych, termin wysyłki takich Towarów będzie ustalany indywidualnie z Klientem przy poszczególnych Zamówieniach.
  3. Dostawy realizowane są za pośrednictwem następujących firm:

    Dostawy realizujemy wyłącznie na terenie Polski

    1. Kurier Poczty Polskiej - czas dostawy maksymalnie 48 godzin roboczych;
    2. Poczta Polska (przesyłka nierejestrowana dla prenumerat) – czas dostawy do 10 dni roboczych.
    3. Poczta Polska Przesyłka Polecona
    4. InPost - paczkomat- czas dostawy maksymalnie następnego dnia roboczego po nadaniu paczki;
    5. Kurier DHL

Koszty dostawy

Koszty dostawy są wskazywane w Formularzu Zamówienia (Checkout) oraz są zróżnicowane dla różnych sposobów płatności, firm pośredniczących oraz krajów dostawy i wynoszą odpowiednio:

1. Dostawa prenumerat.

W przypadku zamówienia prenumeraty koszt dostawy wynosi 0 zł. Dostawa realizowana jest przez Pocztę Polską (przesyłka nierejestrowana).

2. Przy płatności przelewem lub za pomocą systemu płatności PayU:

  • Kurier Poczty Polskiej (Pocztex) - 13,50zł 
  • Paczkomaty 24/7 InPost - 13,60 (waga do 25kg)
  • Kurier DHL - 15,00 zł
  • Przesyłka Polecona Poczta Polska, odpowiednio:
        • Paczka o wadze do 350 g - 6,80 zł
        • Paczka o wadze 350-500 g - 9,00 zł
        • Paczka o wadze 500-1000 g - 11,50 zł

 

Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:

  • uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
  • niekompletności przesyłki,
  • niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta w celu ustalenia procedury reklamacji.

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
- telefoniczny: 22 360 39 09
- mailowy: bok@burdamedia.pl

    1.