Kultowy.pl
Znajdź...
Nowość

Elle 11/2025

SKU: ELE2511

Wydanie pojedyncze

14.99 zł / szt.

Wybierz ilość:
+
Oficjalny sklep wydawnictwa Burda Media Polska Oficjalny sklep wydawnictwa Burda Media Polska
Atrakcyjne oferty specjalne Atrakcyjne oferty specjalne
Oficjalny sklep wydawnictwa Burda Media Polska Oficjalny sklep wydawnictwa Burda Media Polska
Atrakcyjne oferty specjalne Atrakcyjne oferty specjalne

W listopadowym numerze ELLE na okładce bohater i bohaterka sezonu. On – Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, świętujący 70. Urodziny, stał się tłem dla naszej zaczarowanej sesji mody. Ona – Zuza Bryk, 20-letnia modelka z Tarnowskich Gór, która wzięła udział m. in. w pokazach Chanel, Chloé, Max Mary czy Erdem oraz w kampaniach Roberto Cavalli i Nina Ricci.

Zuzę w monumentalnych wnętrzach PKiN sfotografowała Dorota Szulc, a artystka wizualna i graficzka 3D Ada Sokół stworzyła futurystyczną, cyfrową wersję okładek. To nie przypadek – wydanie ELLE w dużej mierze poświęcone jest technologii. Najbardziej widoczna jest ona w sesji beauty, w której Ada wraz z artystą Zulu Kuki przedstawiają swoją wizję przyszłości piękna w projekcie „Piękna istota”.

A skoro o przyszłości mowa – nie mogło zabraknąć fenomenu K-popu, światowego hitu bijącego rekordy popularności. Gwiazdy takie jak Blackpink zostają ambasadorkami największych domów mody, a Agata Jankowska w tekście o pokoleniu alfa przypomina: „Prognozowanie, jakie będzie pokolenie alfa, niesie ryzyko pomyłki, bo nikt nie potrafi przewidzieć, co się wydarzy. A jednak to ono za chwilę przejmie ten świat”.

W numerze nie brakuje też refleksji nad luksusem w nowym wydaniu – nie do podrobienia przez algorytmy. Arek Zagata pisze o tym, że prawdziwą wartością są historie, emocje i autentyczność, a Marcin Świderek przybliża burzliwą historię domu mody Celine z okazji jego 80. rocznicy.

Na deser nieszablonowa rozmowa Hanny Lis z Ireną Santor, legendą polskiej muzyki, która w tym roku kończy 91 lat i przypomina „Młodość to stan umysłu, a nie PESEL”.