Kultowy.pl
Znajdź...

Elle 10/2024 (okładka z Joanną Kulig)

SKU: ELEMM24103

Wydanie pojedyncze

12.99 zł / szt.

Wybierz ilość:
+
Oficjalny sklep wydawnictwa Burda Media Polska Oficjalny sklep wydawnictwa Burda Media Polska
Atrakcyjne oferty specjalne Atrakcyjne oferty specjalne
Zawsze wcześniej niż w kiosku * Zawsze wcześniej niż w kiosku *
Oficjalny sklep wydawnictwa Burda Media Polska Oficjalny sklep wydawnictwa Burda Media Polska
Atrakcyjne oferty specjalne Atrakcyjne oferty specjalne
Zawsze wcześniej niż w kiosku * Zawsze wcześniej niż w kiosku *

IKONY. To motyw przewodni 360. – historycznego – numeru ELLE. To właśnie tym wydaniem świętujemy nasze 30. urodziny. I z tej okazji prezentujemy aż cztery okładki październikowego numeru – każda z inną ikoną polskiej popkultury. Każda reprezentująca inną dekadę, w której żyło i tworzyło ELLE. Co ich łączy? Klasa, odwaga, charyzma, autentyzm.

Lata 90. oddajemy w ręce Jolanty Kwaśniewskiej. Pierwsza dama. Filantropka. Ikona stylu, która uczyła Polki elegancji. W rozmowie z redaktorką naczelną Martą Tabiś-Szymanek mówi: „Od samego początku czułam na sobie ciężar tej roli. Musiałam ją ukształtować – od gabinetu pierwszej damy, którego wcześniej nie było, po plan mojej pracy”.

Lata 2000. to czas królowania Małgosi Beli, dlatego to właśnie jej poświęcamy pierwszą dekadę nowego milenium. Najbardziej uznana polska top modelka w tym roku obchodzi 25-lecie kariery. W rozmowie z szefową działu kultury Mają Chitro mówi: „W pracy zetknęłam się z ludźmi, których talent i kreatywność zwaliły mnie z mógł. To trzyma mnie w modzie od tylu lat”.

Drugą dekadę milenium powierzamy Joannie Kulig. Wybitna aktorka. Bohaterka okładki francuskiego ELLE. Nasz człowiek w Hollywood. W rozmowie z szefową działu kultury Mają Chitro mówi: „Chyba nie do końca gram, tylko przeżywam. Dlatego tak świetnie odnajduję się w kinie. W przeciwieństwie do teatru tu emocji doświadcza się tylko raz”.

Lata 20. obecnego stulecia dedykujemy Bedoesowi 2115. Najsłynniejszy raper pokolenia Z. Artysta, który trafił do setki najczęściej odtwarzanych artystów na świecie w rankingu Spotify. W rozmowie z redaktorką naczelną Martą Tabiś-Szymanek mówi: „Przez pokolenia wmawiano facetom, że mają być silni. Tylko co to znaczy? Wierzę w męskość rozumianą jako odpowiedzialność za rodzinę. Ale to nie wyklucza bycia wrażliwym”.

Nowe ELLE z czterema okładkami do wyboru już w sprzedaży!